Araçlarınızda yolcu kliması var mı?
Müşterilerimizin konforuna büyük önem veriyoruz. Araçlarımızın tamamı yolcu klimasına sahiptir.
Hoş geldin paketi sunuyor musunuz?
Evet, talebiniz doğrultusunda karşılama paketleri hazırlıyoruz
Araçta ödeme yapabilir miyim?
Evet firmamızın en öne çıkan özelliklerinden biri de araca ödeme seçeneğidir. Ödemelerinizi araçta yapabilirsiniz.
Havaalanına indiğimde bizi karşılıyor musun?
Evet, adınızı taşıyan karşılayıcımız sizi havalimanı check-in'lerinde karşılayacak ve araca kadar yardımcı olacaktır.
Size her zaman ulaşabilir miyiz?
Whatsapp, e-posta veya telefon numaranızdan 7/24 ulaşabilirsiniz. En iyi ve kesintisiz hizmeti sunmak için çalışıyoruz.
Fiyatları nasıl belirliyorsunuz?
Fiyatlarımızı noktalar arasındaki kilometreye göre sistem otomatik olarak belirliyor. Şirketimiz objektif davranmayı hedeflemektedir.
İptal Koşulları Nelerdir?
You can cancel your reservation up to 12 hours before. Returns are made within 7 – 30 business days.
Uçuşum rötar yaparsa ne yapacağım?
Hiçbir şey yapmanıza gerek yok. Çünkü uçuş numaranız ile uçuşunuzu takip edeceğiz. Gecikmenizle ilgili bilgi alacağız ve bu bilgiyle devam edeceğiz.
Şoförümü havalimanında bulamazsam ne yapmalıyım?
İndiğinizde lütfen cep telefonunuzu açın, cep telefonunuzu havalimanında ücretsiz olarak sağlanan wi-fi'ye bağlayın. Çağrı merkezimizle iletişime geçerek bilgi alabilirsiniz.
Uçuşumu kaçırırsam ne yapmalıyım?
Mutlaka çağrı numaramızdan veya Whatsapp'tan bize bilgi veriniz.
Otelimden/konumumdan alınış saatine nasıl karar vereceğim?
Teslim alma saatini (ortalama) dış hat uçuşlarında kalkış saatinizden 4 saat, iç hat uçuşlarında ise (ortalama) 3 saat erkene ayarlamanızı tavsiye ederiz.
Uçuş numarası neden önemlidir?
Uçuşunuzu takip edip iniş saatine göre aracınızı hazır hale getiriyoruz.